torsdag 9 december 2010

........

Plugg, plugg och åter plugg. snart är det över iaf. Ska bli otroligt skönt att börja jobba igen, som vad är frågan men jag hoppas dt löser sig med den saken. Jag är glad nu att jag har min undersköterska utb. för hur det än är kan man alltid få jobba extra och få något vik. Skulle vilja testa något nytt egentligen. Men jag vet bra inte vad jag vill göra, kanske i butik? Jag vet inte. kom gärna med förslag vad man skulle kunna göra. Jag har ju alltid tyckt om att jobba med människor det vill jag nog fortsätta med, men inm vården vet jag inte om jag vill fortsätta. Måste kolla upp om jag är berättigad A-kassa också. För första gången i mitt liv så sitter jag och vet absolut int vad jag vill eller vad jag ska göra. Har aldrig varit arbetslös och har aldrig vartit så förvirrad i mitt stackars huvud. Förlåt om det är mycket tjat men ni får stå ut en liten stund till, haha.

Idag ska jag träna iaf, eller rättare sagt ikväll. orkade inte gå upp i morse, ska jobba imorgon bitti så behövde få lite sovmorgon. Nu var det inte värsta sovmorgonen. Jag klev upp halv nio, efter att ha legat i sängen och kollat på lite vakna med the voice. Bästa morgon grejen:)

Nu blir det fortsatt plugg eftersom morgon dagen kommer bestå av allt annat än detta, jobb 7-15.30 och sedan tjej mys på hög nivå.

Och vet ni vad det bästa är, Kalle kommer hem på lördag morgon, jiho:) Hatar att vara själv. Det finns inge bättre än att ha han hemma. Åker dock på söndag igen, men en natt är alltod en natt och det är värt det. Jag är tok kär och det känns som att det verkligen är vi, FÖRALLTID <3

1 kommentar:

  1. Men shit, inte visste jag att du bloggade! ;)
    Fasen vad dutkig du är med vikten, och du ser verkligen toppen ut! Har du satt ngt mål? Jag väger rätt mkt hela tiden ja, så jag stirrar inte så mkt på siffror utan mer på hur kläderna sitter.
    Kraaam

    SvaraRadera