torsdag 21 juli 2011

Mamma är bäst!

Tjohej! Har jobbat idag 12-18.20, alltid lika kul men körigt som bara den nu när det är halva rea priset. Men dagarna går så snabbt och man hinner knappt känna efter så ska man sluta och gå hem för dagen, jag trivs så otroligt bra på Kappahl. Känns så trist att mitt sommarvik snart är slut :(

När jag slutade så tog jag och mamma en tripp ut på albertina och åt mat. Där träffade vi också på Kerstin och Håkan så vi slog oss ner med dem och åt. Supertrevlig kväll:) Snacka massa gamla minnen och sånt!

Sen när vi kom hem så drog mamma och jag på en cykeltur. Det blev 1 mil:) så det får man väl vara nöjd med.

Jag vill bara tillägna  några rader till min mamma som är den finaste människa som finns, allt hon har gjort och gör för oss betyder så himla mycket. All kärlek som du ger mig och all tid du VILL spendera med mig betyder allt, speciellt eftersom jag har min andra hälft så långt bort så känns det ännu bättre att du finns här för mig när det känns tungt. Tack mamma för att du är du!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar